Saturday, September 24, 2011

Wondrous morning~

Assalamualaikum



Alhamdulillah aku still bnafas d saat ini. Phew, dewasa ni pepagi awl ku akn dmulakan dgn perasaan yg sgt gumbira (otomatis, mayb sbab blm dpt mimpi hantu etc lgi). So ya, pepagi yg sgguh energetik (bebelit lidah aku mncari perkataan yg sesuai).

1st twit for today 

*morningggg~ sa nk carik bini jak pepagi awl gtok. ada sepa2 nok mok ngn aku tek??*

Tp xla aku nk post yg sedemikian kt fb eh, sbab fb skrg kn berpersekitaran yg agak kurg slesa. Just risau la ada pihak2 yg x dpt menerima post2 yg seumpama itu. Anyway, mmg niat aku pun nk update blog pgi ni. Sblm tu aku usha2 dlu blog2 lain yg dh updated. 

Sedang aku khosyoq meng'open_in_new_tab'kan blog2 lain, aku pun layan la ngn lagu incubus kt blog aku ni. Cuti sem lps slalu sgt aku dgr lagu ni, rindu plak rsanya. Tapiii, lps tu, tiba2 aku menerima 2 meses yg amat2 mgumbirakn. Hihihi. Alhamdulillah, kebingungan aku sepertiga semester (sja nk wat term gempak 'sepertiga semester', pdhal still x smpai suku semester pun skrg) ni akhirnya terhapus dgn meses2 yg aku terima td. Syukur alhamdulillah, dimakbulkn jugak doa2 insan yg lemah mcm aku ni.  

Okaylah, antara bnda yg perlu aku beli awl2 ni adalah sluar slack, sbab rupanya aku x bwk 1 pun sluar slack utk sem ni, mati lerrr kalo ada presentation nti. Pastu barulah nk usha2 swimsuit yg baru (dgn gugel ala2 Michael Phelps skali kalo bley).

Okay lah, hri ni byk bnda aku kna wat. So insyaAllah len kli update lgi, wslm~


Nak yg cmni
Xpun yg cmni (bebas skit tgn nk bgerak2 nti)
Haaa, gugel yg cmni la. Baru la aku dpt wat air kocak2 cm dia bt ni.

No comments: