Friday, June 24, 2011

Testing # 2

Assalamualaikum.

Aku ka nguji dual language ku tok. Mintak maap maap wai enti Iban nggau Laut tu b'tiban tiau (mix, term aku kdirik), tumu aku madah, mintak maap amat2 ke para pmbaca entry lemai tok. Dinga ku mayuh indu daha diau tok nggai memunyi bhsa kliak baka aku tok. Tp smua nibuh irau, lak ke baka nyak ajak. Hahaha. Ukai nma la, Iban ku sigi fail. Tp anang kak mulak aku la, temu ku nma ke jako kitak diak laban aku kn "Melaban" (Malay + Iban). Haha. Nyak ya, ukai apuu lagik, nyoo tusah munyi ke tok. Aku sndirik pun nk entu nmu nma sbnanya kak djakok ku tok. Amat blama sidak tok. Tp aku ndak gengster baka sidak2 bak dalam "Dunya Gangster" nya la.

Dunya Gangster 

Anang sengapak kitak wai, sidak gangster bak atas nyak ukai kenak kitak kayam nyak. Enti nadai RM 100,000.00, anang minjau sengapak bak along wai. Hahaha. Amat pama gangster diau tok, ngerekak ndak ngira tempat. Benung bala bukai berandau bak pasar nyak sidak b'pantap sma benua. Pelabak ku nggai kitak minjau bak along legik ambih tok.

Apa2 pun sari tok sigi angat. Aku kak madah la, ok, aku ndak nmu nma kak d padah ku. Engkecit ku legik, ukai engkebut2 wai, tapi engkecit (ukai cit bak baruh ruai nyak). Nama ngerimbai nyak wai? Benung mit subak, tambab2 jak utai main, kalak ka kitak macak kentut bah bala kaban / bakih kitak suka2? Ukai aku la, tp belik2 jak.

Ok la, aku nk nembuk utai gagak ku tok. Wslm.

No comments: