Monday, January 9, 2012

10...

Assalamualaikum

Mlm td pnya ssh nk tdo, perut trasa mcm dpicit dgn 'bare hand', rsa mcm kna spell 'crucify' oleh Voldemort. Apa2 lah. 2 hari lg nk 2nd paper dh *ni bulan peperiksaan*.


Hm, basically hri ni dh 10 bln aku mjalani khidupan yg sehat, technically ni tahun ke 2 aku berlaku sedemikian. Alhamdulillah, so far so good.


Ada la jgak kdg2 tmimpi isap rokok. Pastu trs t'bangun n tgk2 cuma mimpi (ni diklasifikasikn sebagai mimpi yg ngeri gak, sbab aku trs t'bangun).


Ohya, tarikh ni gak sbg indicator yg adik aku dh 10 bln bgelar isteri org (aku brenti rokok selang beberapa hari slps adik nikah). Kalau ikutkn mmg nk brenti be4 adik nikah, tp kbiasaannya waktu2 cmtu la rokok ada d mna2, so aku decide nk brenti lps tu je *alang2 mcm 'bachelor party' la kn, tp utk rokok*

Orait, sat g aku nk trun memBaarra dlu utk sarapan + lunch.

Wslm


No comments: