Sunday, January 15, 2012

Sunny Sunday...

Assalamu'alaikum

Hm, nothing spesel today. Pagi smpai petang ni pun hari still panas. Agaknya Mesia tgh musim Summer skrg ni.  Hari ni mmg aku plan nk rehat2 kn tubuh & minda yg dh 'lesu' slps bbrapa paper bjaya dtempuhi.

Lps solat Asar td aku lma dok tmenung tgk langit. Subhanallah,  ciptaan Allah mmg indah.

Next paper aku 22 Jan nti, means ada tggal 6 hari ni lgi utk aku stdy sbjek Professional Practice II tu. Syukurlah test nti ktorg dibekalkn dgn Standard Form PWD 203 (2007) & PAM (2006). So kalau dh lpa sgt nti, bley la salin blk je related clauses, pastu goreng la scukup rsa, slagi rsa nk mgorengnya nti. InsyaAllah paper ni x mcm paper PM aku yg screwed tu. Tawakkal je la kn, dh usaha spenuhnya pun, diiringi dgn doa gak slalu.

So hri ni aku just baring je lma2. X pgi senam2 petang etc, just baring2 je dlm blk. senam pun swaktu solat & pgi turun bli makanan je. Pastu baring semula (tp skrg ni aku mnaip smbil duduk). Pastu layan la youtube yg love related, haaa. Jgn memain, muka aku je nmpak cm bparut2, tp dlm hati ni ibarat kain putih yg mnunggu utk dcontengi dgn warna2 cinta je lgi. Hahahaha. Ntah mna aku bleh dpt pk ayt poyo cmni. Pedulilah kn. Pastu, ada 1 short film ni yg berjaya mnaikkn mbuakn prasaan cinta yg tlh 'tidur' sketika dlm diri ni. Haa.

Tajuk short film ni Signs (tanda2)

Khidupan mamat ni lbh kurg cm aku jgak la, xda awek. Pastu slalu je pkiran melayang2 bgaikn layang2 yg tputus talinya. Bnda ni aku tgk lps mmber aku post kt profile fb die (sblm aku deactivate account) bbrpa hari yg lalu. Sweet awek dlm ni. Xla cantek yg cantek, tp sweet. Ntah la, korg tgk la sndiri.

Pastu aku pun layan tagged, twitter, blogs, semua tu. Pastu aku tgk la blk gmbar2 kt tagged tu, ksian je, mcm tbengkalai stlh skian lma, kbykn gmba2 dr 'zaman jepon' dlu. So aku pun upload la gmbar2 baru. Sedang upload gambar2 baru tu la aku dok tgk album2 dlm laptop ni. Mmg berjuta2 kenangan la dlm stp gambar.

Xckup dgn tu, aku pgi plak layan lagu2 rakaman (sblm ni, aku slalu rakam nyanyian2 sdiri bla karok, just utk kenangan2 sdiri, contohnya masa2 mcm td tu, bleh la feel sorg2 nti), ada part2 tu aku malu la kn. Yela, awl2 tu mmg plek la nyanyian tu (skrg da ok skit rsanya), tp knangan2 kt situ la mmg amat2 priceless (Incubus ada lagu btajuk 'Priceless' ni dlm album 'A crow left of the Murder').

Layan pnya layan, skrg da pkol 7.15 mlm. So dh nk masok waktu Maghrib. So nti2 la aku update kt sni lgi.


Happy Sunday guys & good luck exam.



Wslm.










No comments: